Nytt år nya tag...

2011 var ett av de bättre åren. Jag fick en lägenhet i det perfekta läget i Lund. Jag åkte på mitt livs äventyr till Asien. Hade massa mysiga stunder i solen med finaste killkompisar. Bästischtid. Jag hade fantastiska middagar och festkvällar med mitt favvisgäng - finanspojkarna. Och med dessa började jag hänga med supertrevliga tjejer. Jag bstämde mig för att kapa av dålig energi. Att skita i egoistiska personer. Jag fick tillbaks lite av förtroendet varje individ faktiskt behöver. 2011 var gott för själen helt enkelt.
2012 kommer bli ett fantastiskt år. Stora händelser. Jag ska iväg och upptäcka världen. Vänner som tar examen. Och mitt nyårslöfte är att ta hand om mig själv. som vanligt! Stressa mindre, ge mig själv egentid av kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0