Veckans tummar vecka 20...

Oj var bloggen har blivit åsidosatt senaste månaden. Den har inte varit sig lik, men nu är mina tummar tillbaks. Veckans tema handlar om platåer. Det är något som de flesta råkat ut för. Inte särskilt motiverande, men man lär sig alltid något.


- På grund av min fortfarande lite onda hälsena har jag inte kunnat träna så mycket som jag hade velat. Dock har det blivit en hel del skrotlyft på senaste tiden. Min vän K.P är en klippa. Han lär mig så mycket och det är himla bra att träna med en kompis. Då får man den där vilan emellan varje set. Och stort plus för det blir så himla roligt att umgås på detta vis.


- Trots att jag har hamnat på en platå av något slag så lär jag mig alltid något. Vikten har stått ganska still, trots att jag äter något bättre nu än de senaste veckorna. Men det hör ju till saken att kroppen behöver lite tid för att vänja sig. Jag tror dessutom att stress och sömnbrist har spelat en stor roll. Så från och med imorrn ska jag sätta upp delmål igen och kicka igång de goda rutinerna. 


Idag är det 49 dagar kvar tills jag ska nå mitt andra stora delmål.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0