The challange - Dag 15

Det har hänt lite mycket på sistone. Sedan sist jag uppdaterade om the challange så har det blivit lite väl mycket fester. Valborg, födelsedagsfirande, myskvällar i solen osv. Så det har liksom stannat till lite. Men nu jäklar. Nu kör vi järnet. Det var meningen att jag skulle spela beachvolley idag och sedan eventuellt spela beachhandboll eller träna lite styrka på gym. Så blev det inte alls. Det var så underbart väder och det var fullsmockat på beachvolleyplanen, så vi lekte mest i solen. Jag orkade efter detta inte ta mig till Gunnesbo för att spela handboll, så gick istället hem till k.p och tittade på ett avsnitt av family guy, pratade skit och bara va. Han bor ju galet nära vårt gym, så jag kunde inte låta bli att köra ett pass på kvällen innan jag skulle hem. Blev mycket lår och mage. Härligt :)

Jag hade tänkt att denna veckan ska bli en inkörningsport, för nu måste jag verkligen skärpa mig. Nedtappning av socker, alkohol & kolhydrater. Tillsätta mer protein om kvällarna och börja med stadiga frukostar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0