Fredagen den 13:e...

Spooky! Eller nej, jag tror inte på sånt. Jag är inte skrockfull av mig Kanske därför jag straffas tusen gånger om? Tänkte i alla fall sätta igång dagen effektivt med frukost, städning och lite styrka här hemma. Sedan ska jag gå en promenad och fixa lite småsaker innan det är dags för jobb. Får se om jag hinner med att plugga en stund emellan.

Ikväll får jag se varthän det bär av. Det blir kanske "unlycky corridor party" eller kanske lite dans i stan?
Vad ska ni göra ikväll? Eller ni håller er hemma för att inte råka ut för en olycka?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att du slapp undan hemskheter igår Camme? Idag är det Eurovison.. ska du kolla?

2011-05-14 @ 10:04:06
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0