En berg- och dalbana..

Hej hej!

Jag känner att jag har glidit ifrån min Challange update och allt kring hälsa & motivation. Livet är en berg- och dalbana med alla dess toppar och dalar. Jag tränar fortfarande, dock har det varit väldigt dåligt på kosthållet. Detta tar jag tag i så smått denna veckan. Nästa vecka ska jag vara tillbaks på toppform med bra kost, äta frukost varje dag och träna så mycket det bara går. Känner att det är lite väl mycket som har hänt på sistone och jag behövde tid att läka och hela mig själv. Sådant är också viktigt för ens välmående. En positiv händelse i allt det gråa är att min självkänsla sakta men säkert börja ta form. Och det hjälper förstås när jag är omgiven av helt fantastiska människor. Alla kompletterar mig på sitt sätt, men det finns ju några stycken som betyder det där lilla extra. Det där som inte går att sätta ord på. Jag vet inte ens om dessa människor ens vet vad de betyder för mig? Jag försöker i alla fall att vara så ärlig och rak så långt det går. Jag försöker kasta bort all dålig energi och gömmer undan dåliga minnen.

Så håll utkik i slutet av veckan, då poppar förhoppningsvis "Veckans tummisar" upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0