Vecka 12's tummisar...

Jag vet int om det bara är jag eller allmänt. Men Google chrome och Blogg.se är inte så goda vänner. Och min nya laptop med alla dess finesser gillar inte explorer så mycket. Man kanske ska ta och byta plattform...?? Det var ett tag sen jag publicerade några tummisar, men föregående vecka var ju riktigt bra både i träningsväg  och matväg. Allting var tipp-topp. Min sockerfria vecka gick ju mycket bättre än förväntat, och jag var inte särskilt frestad trots att jag omringas av kakor, bakelser och annat gott på jobbet. Så helgen fick bli min belöningshelg. Eller mest fredagen.



När jag vägde in mig i måndags på morgonen så trodde jag inte att det var sant. Trots vin, en massa mat och våfflor och träningsbefriad under helgen så hade jag gått ned 600 gram. Hurra! Undrar om det beror på att jag var duktig med maten och var sockerfri, eller om det beror på träningen som gett resultat? ska testa detta nästa vecka igen. Denna veckan är killkusinerna på besök, så det blir svårt. Dessutom är jag skadad för tillfället.



- Den där tradiga tjejer på boxpasset förra tisdagen. Mer om det kan ni läsa om HÄR.
- Den andra tummen ned är att min hälsena/ledband är lite trötta nu. Jag tror det beror på att jag kört mycket lutningar på bandet och i ganska så hög fart... I guess I'm not ready for the run quite yet!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0