Helgen vecka 12...

Det har varit en fantastisk vecka fylld med sol och fågelkvitter. Emellanåt har givetvis regndropparna och någon minusgrad på natten hittat tillbaks hem, men det har inte varit särskit långvarigt. Jag har som jag berättade haft en jättemysig fredag med min fina Em och äntligen fick jag träffa hennes man på riktigt.

På lördagen väntade jobb. Riktigt mysigt var det. Det var Earth hour mellan 20:30-21:30 som ni säkert känner till. Vi bestämde att släcka ned och tända ljus över hela stället. det var mycket uppskattat av gästerna, lite sådär mysig stämning för att njuta av en underbar god bit mat. Efter jobbet var det bara att snabbt göra sig i ordning och tralla bort mot Delphi. Där mötte jag upp min Flatmate och c/o. Vi hade en trevlig stund och vips så var hon efter 4 på natten. Shit va tiden sprang iväg snabbt då... just ja, det är ju sommartid på ingång!

Söndag kom med storm, vi var liksom inte alls beredda på att vi skulle få gäster klockan vid lunchtid. Det blev i alla fall en mycket trevlig brunch i ett något trött & sömnigt sällskap. Såklart när man inte fått sömnen man behöver. Min hälsena strejkar lite och jag bestämde mig för att hoppa handbollsträningen och istället ta en långpromenad. På kvällen mötte jag upp F & L, två vänner till min "sambo", för att bege oss till söndagskvällens höjdpunkt: filmkväll med ett glatt gäng studenter av blandade nationaliteter på möllevångsvägen. Vi såg "hämnden" med persbrandt i en av huvudkaraktärerna. En helt ok film faktiskt.

Sådär, det var min sammanfattning. veckans tummar kommer lite sent upp imorrn istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0