Fredagsnöje...

Asså herregud! Jag måste bara dela med mig av en mycket komisk händelse. Avslutade just ett samtal och av någon anledning så stoppade jag telefonen i min BH. Detta brukar jag göra när jag är ute å springer eller inte har någon ficka. Men just nu har jag ett par jeans på mig med fler fickor än vad som används. Om ni tyckte att detta inte var förvirrat nog så ska ni få höra på grejjor. Jag hörde hur det pep till i telefonen. Jag letar i febrilt efter min telelfon. känner i jeansfickor, jackfickor. Byrålådor. Amen va tusen tänkte jag... hade den ju nyss när jag satt i samtal. Nä, hittar den verkligen inte alls. Tar upp en reservtelefon jag har, pillar in simkort å allt. RINGER efter min telefon... jag hörde att signalen kom nånstans mycket nära mig. Jag insåg att den låg i behån först när jag började vandra min tredje letarrunda och signalen liksom följde med mig. Är jag förvirrad eller vad??! Har säkert suttit å skrattat för mig själv i en kvart!

Bildeens webbplats: instructables.com

Kommentarer
Postat av: McMills

Synd man inte var där och hjälpte till att leta ;) Virrpanna hehe. Hur går det med träningen, kört mer Padel eller? Kram McMills

2011-03-16 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0