En målsättning...

Är viktig och stort för ens kamp. För mig är det stort i alla fall. Så länge jag tror på mig kommer jag att lyckas. Så länge motivationen finns hos mig kommer jag att komma dit jag vill. Så länge jag orkar att kämpa på och ingea tråkiga skador eller sjukdomar kommer i vägen för mig, så kommer jag att nå mitt mål.

För en månad sedan hade jag aldrig trott att jag skulle lyckas nå mitt första delmål. Det var sjukdom, det var flytt. en stressig period och dåliga matvanor. Tänk va snabbt jag kommit på bena igen. Och jag är på hugget. Det kvittar att man inte är på gymmet 5 dagar/veckan. En powerwalk är minst lika bra. Man kan gå snabbt och öka förbränning. Gå i backar och träna rumpan och baklåren. Kanske köra ett styrkepass hemma på 30 minuter. 

Jag kom i en så kallad platå för ett tag sedan. Vikten stod ganska stilla och jag märkte inga förändringar i kroppen. Men nu så. Nu har jag nått mitt första mål. Vågen visar nu mindre än 80 kg. Yeeay! Låter sinnes för er som känner mig, men ja, jag har vägt väldigt mycket. Mycket har såklart varit vätska och muskler, men en hel del har varit sådant som inte ska vara där. Även om jag inte ser ut att vara ett fetmafall, så var det läskigt nog.

Det har gått nästan 20 veckor sedan jag tog första steget och skaffade mig ett gymkort på årsbasis. Och så mycket jag har åstadkommit på den tiden. Nu väntar entuff period för att lyckas med mitt andra delål, som också är det första större delmålet. Jag kommer med ett inlägg om mina målsättningar snart!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad lustig att du kommenterade just idag. Hade tänkt kika in här & kolla om du levde.. :D. Ja jag har ju det.. Love Sthlm too! Nej, såg bara Erik Lallerstedt & Plastbimbon Jane Timglas.. tycker inte att dom räknas ;)

Tack Camme, det flyter på nu.. men självklart kan jag skicka över lite till dig med.. skickar en stor dos & hoppas att den når dig snarast!

2011-03-31 @ 12:34:47
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0