Bära eller brista...

Det är så hemskt att gå från att vara supertaggad & supermotiverad till att bara trilla ned på havets botten. Det känns så i alla fall. Skulle vilja gräva ned mig. Det som kändes så bra för bara någon vecka sedan känns apdåligt nu. Jag tror jag förlorade en stor del av energin och min motivation när jag blev sjuk för någon vecka sedan. kroppen har liksom inte hunnit återhämta sig. Jag har knappt tränat och bara stressat och varit trött jämnt & ständigt. Nu har jag några dagar ledigt i alla fall. ska faktiskt bara ta det lugnt och umgås med vänner. Mina rapporter är inskickade. Det får bära eller brista. Godkänd lär jag troligtvis bli. Men hade ju varit trevligt att få ett bra betyg. Har varit snålt med det senaste tiden. På måndag börjar en ny period och mitt nya jobb. Lite pirrigt är det allt. Men först tar vi helg och 3 stycken 25-åriga killar ska bli firade. Idag beger jag mig i alla fall på en dagsutflykt med några tjejkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0