Back on track...

Nu börja pusselbitarna av mitt liv falla på plats. Min "sambo" är inflyttad, mitt rum är inte lika kaosartat, jag har avklarat 2 dagar på mitt nya jobb och det går kanonbra!
Och vet ni? Jag är skitduktig med frukost. Jag var ju ur balans där ett tag, sjukdom & stress satte sina spår. Det kändes i kropp och knopp. Men nu när jag är åter i Lund så får mina ben bära mig överallt, i alla fall så länge jag inte fått hit min cykel. Håller på att planera min träningsvecka, men det är ganska tjockt nu första perioden och passen passar liksom inte in i mitt schema. Men något gympass och förhoppningsvis hinner jag ned till gymmet imorrn efter kvällsmötet innan jag ska på ett litet kvällsevent innen i stan.
Syns å hörs. Nu kallar kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0