Äntligen...

Weei, nu är jag äntligen Lundabo igen. Det är fortfarande kaosartat i min nya lägenhet. Det hålls på för fullt med att målas, sättas in saker och fixas. Men fint blir det. Jag har en stressig tentaperiod nu, så kommer nog inte vara sådär jätteaktiv här. Dock kan jag gladeligen berätta att jag äntligen efter 5 månaders strul är med en dator igen. Äntligen har all försäkringspill kunnat ge mig en ny dator. Allting faller på sin plats, precis som det ska vara. Ikväll kommer min roomie hit. Min tur att bjuda på middag. Svensk husmanskost står på menyn. Mina peppriga köttbullar, rårörda lingon, kokta svenska potatisar och cammes brunsås till. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar dig lycka till på tentan och fixet i nya lyan, så får jag kika in här om ett tag igen & se om du uppdaterat då! :) Jodå det gick bra, jag går på schema nu och har jobbat heltid eller mer sen jag började, så det är fint :)

2011-03-07 @ 15:25:01
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0