Nytt år, ny blogg!

Hej hopp!
Jag såg just i statistiken att några faktiskt har hittat in hit till min nya blogg. Va roligt! Välkomna in hit, lämna gärna en kommentar så att jag vet vilka ni är :)

Ni får ursäkta att jag inte hunnit uppdatera så flitigt här. Jag lovar att jag ska vara bättre på den fronten. Det är ju bara så att jag har legat sjuk och så rinner tiden iväg alldeles fort när man har roligt. Så blir det ju när man ska hinna pressa in så många kompisdejter, kusindejter osv som möjligt när det är lov och de är hemma om.

Hur var ert nyårsfirande förresten? Min var helt underbar. Det var riktigt länge sen jag hade så här roligt på nyår, en nyårsafton som inte direkt var superplanerad. Killarna hade ingen koll någonstans. Jag hade koll på maten. Men va bra den  blev trots allt. Vi var 9 själar som samlades hos en gammal gymnasiekompis, Ibbe och avnjöt en underbar middag. Sedan joinade fler och fler och det blev dans, mys & prat till långt in på småtimmarna. Bilder kommer snart :)

På nyårsdagen hann jag precis hem om för att hoppa in i duschen och byta om. Sedan var det bara till att kila över till killkusinerna Martin & Jonte för att fira Martins födelsedag. Det var vi 5 kusiner, killarnas föräldrar, M's flickvän Emma och deras vän Raph som var i Sverige på besök över nyårshelgen. Det var hur mysigt som helst trots att alla var halvdöda. När tjejkusinerna och Emma begav sig hemmåt, stannade jag kvar hos killarna och vi spelade Riskkapitalist, ett riktigt kul brädspel som påminner lite om Finans. Klockan hann bli 2 på natten och jag damp i säng vid 3. Då hade jag varit uppe i nästan 2 dygn i sträck. Trött med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Bettina

Jag läser såklar, bloggnörd sonm jag är :)



Kom på det med manpowerjobbet igår, ska skicka en mall av mitt cv till dig nu så har du en mall för att skriva ett eget... så skickar jag det till min chef. :)

2011-01-05 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0