Sådär som förr...

Hej hej mitt i natten.
Hoppas att ni har haft en bra helg. Min har till största del bestått av jobb. Så efter jobb på fredagen gjorde jag inget speciellt. Jag sparade energin till Lördagskvällen istället. Åhh, va jag mår himla bra med lördagar som denna. Efter jobb så svirade jag snabbt om till min favoritklänning för tillfället- en enkel svart klänning av märket Paris, kate and I. Sedan kom min bästisch Filip, Nike och Lasse förbi Mikaí. Jag hade fixat bord och bokat mat. Vi skulle ju fira Bästis som fyller vuxen på riktigt - nämligen 30 år. Känns helt galet att han är 30. Det var i varje fall väldigt trevligt med bara vi de närmsta. Blir minifira nu och till våren när Filip har flyttat till en större lägenhet så ska jag hjälpa honom att fixa till en Inflyttningsfest/födelsdagsfest. Det är han allt värd.

Efter den utsökta middagen begav vi oss vidare för att göra Lund tänkte vi. Men det var fruktansvärt dött överallt. Och till slut så hamnade vi på Min & Filips ställe - dit vi alltid går när vi ska fika eller ha reunion av något slag, nämligen Gräddhyllan. Ett jättemysigt fik egentligen, men serverar även öl och vin. Även vår vän Oskar slöt med vår lilla grupp. Det var så himla mysigt att bara snacka och utbyta fina nyheter. Dock stängde stället alldeles för tidigt så majoriteten begav sig hem. Jag fick skjuts in till Malmö och där slöt jag upp med världens finaste Husmus. Även sötaste A var nere på besök, så från att ha haft en lite grabbkväll blev det tjejmys på en bar vid Lilla torg. Sedan bestämde vi oss för att ändå dansa av oss lite, så det bar mot Etage.

Summa sumarum: en mycket trevlig Lördag. Dyr, men helt Loveli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0