Ovänskap...

Igår blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Ingen träning då min mage bestämde sig för att bli ovän med mig. Ja, men ska det vara på det viset så. Hmmpf! Jag kunde inte somna förrän sent in på natten, strax innan morgonen började gry. Så jag har faktiskt hoppat över mina föreläsningar idag och istället pluggat och fixat med saker. Bland annat så ska jag fika med en kille senare idag. En potentiell flatmate kanke? Får se :) Ska bli spännande i alla fall. Senare på kvällen så ska jag till min nya lägenhet och bestämma lite saker med de som bor där just nu!

Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller mina tummar för att fikan går bra & att du hittar dig en trevlig flatmate! Kan tänka mig att det är en del jobb med det, haha.

Nja, ngt sånt har dom ju inte på friskis, så jag får nöja mig med kick n' bx, nog lika bra det.

Nu har jag också kommit igång med pluggandet, stress..!

Tänkte träna yoga imorron som sagt, tror det kan vara lagom träning för min lilla kropp nu.



Hoppas att du hinner med allt du ska nu, stressa inte ihjäl dig bara Camme..!

2011-01-26 @ 19:55:57
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0