Överraskningsmiddag...

Åh, va irriterande när jag suttit å knåpat ihop ett inlägg och bara ska lägga upp en bild. Då försvinner allt. Typiskt!

Igår var jag fullbokad hela dagen. Tidigt på förmiddagen begav jag mig för att passa söta Mormor, medan moster var iväg på en massa ärenden. Jag hann hem om för att fixa mig vardagsfin och packa ihop matkassen innan Husmus plockade upp mig och vi begav oss vidare mot henne. Vi skulle förbereda inför middagen som skulle hållas till vår fina MW's dag i ära. Han fyllde nämligen 25 hela år igår och vi fixade sådant som vi vet att han älskar. Jag stod för maten och Husmus för efterrätten. Åh, det hela var så himla roligt och timingen var perfekt. Han trodde nämligen att Husmus hade fixat till en supermiddag i hans ära och att det endast skulle vara de två. Jag smet ut minuten innan han kom, för att möta JP vid bussen. Och när han hade hoppat in i duschen smög jag och JP upp och satte oss i köket. MW kom sedan in i köket endast iklädd i ett rött badlakan och var helt inne med att spana in all mat. Så när han först upptäckte mig blev han lite chockad och två sekunder senare såg han JP och vi alla 4 skrattade glatt. Kul överraskning tyckte MW. Maten var gudomligt god och jag tror att han uppskattade att fira sin stora dag med sin flickvän, sin Bästa vän och sin bästa Tjejkompis.

                                              HIPP HURRA PÅ MW's 25-ÅRS DAG.


Bild: Camme med Xperia x10 mini, därav den dåliga bildkvaliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0