Festis Lördag...

Hej hopp!
Jag mår som en prinsessa, det trodde jag aldrig. I alla fall inte efter gårdagens bravader. Jag har ju haft en vit månad ganska exakt. Under ca 2,5 månaders tid har jag varit nykter på alla fester och middagar, förutom juldagen, nyårsafton och kanske någon enstaka gång då och då. Fast då har det mest bestått av ett glas vin eller två. Då jag i fredags trodde att jag skulle äta massa godis, pizza och annat onyttigt till handbollen, så var faktiskt mina planer på att vara nykter denna helg. Men jag har faktiskt knappt ätit något sådant alls. Trots att alla andra stoppade i sig, så var jag inte ett dugg sugen. Jag var småsugen på lakrits häromdagen och köpte med mig 2 hg lösgodis. Jag har säkert 1,5 hg kvar. Summa kardemumma: Jag är stolt över mig själv. Plus att jag i denna veckan har gått ned 500 gram och att jag kommer i en svart klänning som legat och skräpat i garderoben. Och att jag har en söt kavaj som nu nästan sitter lite lös än som ett korvskinn på mig. Det gillas. Jag firade detta med att åka till delphi och korrefest tillsammans med fina tjejer. Där stötte jag på hur många välkända ansikten som helst. Och gud så trevligt jag hade. Och vad drack jag? En liten shot minntu och mousserande. Förr var det inga problem att sätta i sig en eler två flaskor mousserande, men efter andra glaset gick det rätt upp i huvudet. Jag gillar det :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att du kan komma i nya kläder Camme, kan tänka mig att det känns bra :)

Tre-rätters var himla fint & vi hade en såå rolig kväll!

Jasså, vart & varför befinner du dig då? :)

2011-02-01 @ 09:24:10
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack Camme! Du är oxå grym! :) Idag hade jag dock ett litet bakslag, & det kommer väl att ligga & gnaga i mig ett tag till.. suck!

Aha, där ser man.. ja vem vet, en dag kanske vi springer på varandra på riktigt Camme :D

2011-02-01 @ 18:32:33
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0