En perfekt fredag...

Go morrn!
Jag har varit uppe ett tag nu, men det är lite mys att bara ligga kvar i sängen. Snart väntar jobb och det är vad jag ska sysselsätta mig med denna lördag. Ikväll möter jag upp mina bästa tjejer: Josse & Emy och vi ska dansa av oss lite.

Igår hade jag en hur underbar fredagskväll som helst. Den var så himla trevlig. Kollade på lite handboll i en fullsatt korridorskök på helsingkrona nation. Därefter blev det lite häng och snack med Helen, innan jag slutligen begav mig in mot stan för att möta upp en tjej. En tjej som föreslog middag och det var hur lättsamt som helst. Ja, supertrevligt hade jag. Och vet ni? Det kan vara min framtida roomie. Jag hade tänkt mig en kille egentligen, eller åtminstone en svensktalande person. Men det kändes rätt i magen. Och förnuftet säger att det kan fungera utmärkt. Och vad är då meningen med att dra ut på massa intervjuer och annonser?


Kommentarer
Postat av: Emma

Få se om vi hittar dit! haha :) har inte gått så bra när jag kört bil Sthlm..! :P



Trevlig helg!

2011-01-29 @ 10:11:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om det känns rätt i magen så brukar det vara rätt. Följ din magkänsla Camme! Skönt om det är din framtida roomie du hittat, så slipper du hålla på med det. Men tack Camme! Såklart får du kalla mig det :) Det känns allt lite ovant, men såå skönt att ha börjat ett "nytt liv". Du är också duktig Camme, men det vet du nog redan :)

2011-01-29 @ 13:03:03
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0