veckans tummar...

Jag vet, jag har varit sämst på att uppdatera senaste veckan. Sorry för det. Har varit fullspäckat, kludd med den lånade datorn osv. Men men, idag är det söndag och åter dags för veckans tummar. Det har varit mycket shopping, kläder och liknande senaste tiden. Jag märker hur kroppen förändras, både positivt och negativt. Så kläder & kropp är veckans tema.



- Hitta gamla kläder som helt plötsligt passar. Det är som att shoppa nytt utan att det kostar :) Jag hittade i helgen ett par jeans jag köpte på Only för säkert 3 år sedan, de sitter perfekt numera och kanske till och med bättre än innan!



- Kroppen som förändras lite här och var, men på tok för snabbt för att jag ska hinna med och verkligen förstå vad som händer. Jag har fått större vader, men smalare runt rygg/bröst. Så nu är min rosa fina sportbh som jag köpte för drygt 2 månader redan för stor och mina svarta tighta jeans sitter perfekt utom just vid vaderna. Haha, svårt är det ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt att du ser reslutat Camme! Ja jag gillade det skarpt, så sjukt fysiskt utmattande för en liten otränad tjej som mig!

2011-02-07 @ 16:21:14
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0