Vecka 8 to-do-list

Onsdag: Räkneövning+inlämning 13-15
Skriva klart ett arbete som jag knappt har börjat på.
Jaga sponsring till innebandyturnering i mars.
Plugga inför tentan.
Packa ned resterande kläder inför flytt.

Torsdag: Plugga inför tenta (Jag är sååå körd!)

Fredag: Tenta.
Titta ut och förhoppningsvis hämta ut prylar från försäkringen (stölden i höstas).
Träna i Lund.
Jaga bananlådor för att kunna packa ned mitt liv!
Rensa bland alla papper och böcker samt packa.
Packa ned allt som finns i mitt nuvarande rum.

Lördag: Padel 11-13 om det är någon trevlig själ som vill hänga på.
Kolla ute i garaget och checka av bland alla saker jag hade sen mitt förra hem.
Handla lite bassaker som behövs när man är nyinflyttad.
Packa ned det sista.
Festiskväll med Fia.

Söndag: FLYTTA! Vi ska inom 4 hinna köra till min bror Hasse, plocka upp honom samt hämta en säng och en möbel. Packa in hela mitt liv från Malmö och sen köra till Lund. Lasta av, packa av och köra tillbaka hem och lämna släp och bil.


Som sagt, om det är någon ande eller så som sitter inne med en önskning till mig är ni välkomna att höra av er. Jag önskar som sagt 50h/dygn i resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack Camme, & kram tillbaka på dig. Ah, visst är sånt bara såå irriterande? Vansinnig var jag! Ser arr du har fullt upp denna veckan, spännande med flytt.. :)

2011-02-24 @ 07:49:06
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0