Partyweekend is on...

Tjohej!
Jag har längtat ihjäl mig efter denna helgen hur länge som helst. Och inte längtar jag mindre när jag är ledig från jobb och är klar med mina inlämningar i skolan i tid. Till och med lite före vilket innebär en helt fri helg. Wihoo!
Ikväll ska jag äta middag på Restaurang & Café Mikaí i Lund med megamixlaget. I december var jag med i ett årligt återkommande arrangemang för nationerna i Lund. Vi skulle tävla i Innefotboll, innebandy och volleyboll om vilken nation som var bästa idrottsnationen. Många lag var sjukt seriösa och hade värsta uttagningen inom varje sport. Vi på Malmö Nation lattjade och kammade hem andrapriset - vilket var en middag för hela laget på just Mikaí. Vi valde att välja en avsmakningsmeny som kocken tagit fram. Ska bli spännande. Efter middag blir det fest av något slag. Ryktena säger Tegners...

Imorrn förmiddag ska jag och Husmus (Fia) bege oss till Malmö Padelclub. Det är en ny racketsport som hittat till Sverige, mer om det när jag testat på det :) På kvällen kommer sötaste Emy hem till mig och vi ska äta en liten minimiddag i form av Antipasto - Italiens motsvarighet till Spaniens Tapas. Vi ska förpeppa inför Stinas 25-års fest med lite bubbel innan vi möter upp resten av gänget. Senare under kvällen är det tänkt att bästaste Fia ska komma förbi på förfesten och vi ska tillsammans hela tjejligan bege oss ut och utforska malmös nattliv. Alla klackarna i taket och rakt in i kaklet så det så!

Nu ska jag hoppa in i min nyfunna svarta blåsa (den som återvänt i min ägo efter typ ett år), sminket ska på och jag ska klämma in mig i min vinterkappa från typ 1999 eller något. Ja, den är lite tight men min vanliga jacka blir ompysslad!

vi hörs när vi hörs. ha en loveli fredag loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0