Krängardag...

Jag fick en pik om det här med varför jag inte kunnat äta. Det vet ni såklart inte. Jo, men jag fick blåsor i mun & tunga (biverkning av medicin) vilket gjorde att jag levde på vätska och barnmat fram till just igår eftermiddag. Och jag har nog tagit igen maten dubbelt upp. Vet ni, idag lunchade jag & Josse på Jensens och nu ikväll krängde vi i oss en massa. Det blev italienskt mat, minichokladbollar, riktiga popcorn, en och annan godisbit. Men det får man göra ibland. Denna helgen kommer det bli mycket fest och vin :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch & fy din stackare. Tur att du är bättre nu. Helt rätt att ha en krängardag.. måste man absolut ha ibland! :D. Tack Camme, det var en arbetsintervju, kändes bra men nu får vi se.. håll dina tummar för mig! :)

2011-02-11 @ 14:02:06
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0