Helgen vecka 5...

Jag har ju helt glömt bort att berätta om min fullspäckade helg som var hur fantastisk trevlig som helst.

Helgen började med att jag fick spontanbesök av bästa Husmus. Sedan bar det mot Lund där jag blev bjuden på en mysig fredagsmiddag hos min blivande roomie. Det bjöds på hembakad italiensk pizza med två olika fyllningar. Och vi firade oss och lägenheten med att skåla med italienskt bubbel så klart. Om ni inte har förstått det nu, så kan jag berätta att min roomie är italienska. Sedan begav jag mig mot Helsingkrona nation för att fira Söta Helen som fyllt 25. Det var en trevlig förfest i hennes korridor som slutade med spontanutgång på nationen. Och där fann ju min fina, söta, underbara Emy mig <3 Och nästan hela tjejligan samlade utan min vetskap. MYS!

Efter alldeles för få timmars sömn så var jag hur pigg som helst. Blev en jobbdag/kväll och sedan var det till att fixa till sig snabbt innan jag skulle fira Anna & Danne som blivit 25 år. Min fina vän J.O landade på svensk mark för drygt en vecka sedan och det var ett kärt återseende. Och så klart var resten av ekonomikillarna där och som vanligt är det hur skoj som helst. Lite synd att jag missade själva suprisen, för festen var främst anordnad åt Anna av hennes Sambo Danne och hennes tjejkompisar. Kul initiativ :)

Söndagen var jag trött kan jag lova. Det var dags för familjen att samlas hemma hos mammsen och fira det asiatiska nyåret (jag vet, vår familj är några dagar efter). Massa god mat, massa mys. På kvällen var det dags att bege sig till Husmus . Vi bakade lite chokladbollar, drack gott thé och massa god fika. Vi snackade skit och tittade på solsidan. Helgen kunde inte ha slutat bättre. Som jag har saknat våra mysiga théstunder.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du har så rätt så. Till Rhodos bär det av då! Har varit där tidigare & jag älskade det. Dock är detta i en mkt mindre liten by än jag var sist.. men kan bli skönt, bara koppla av! Vart funderar du på att åka då?

2011-02-09 @ 12:10:55
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag kan verkligen förstå ditt dilemma. Fint att åka iväg med familjen, ingen dålig resa den heller. Men sen är det ju bara såå kul med en riktig tjejresa! Det är bland de bästa resor jag gjort, förutom USA då :)

2011-02-09 @ 15:14:45
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Emy

haha var helt kul att ni var på helsingkrona också, blev helt överraskad när jag såg dig där. himla trevlig kväll blev det! :D och ännu trevligare ska det bli på lördag, pepp! :)

2011-02-09 @ 18:48:20
Postat av: Emma

De är jätteenkla att göra! De håller nog bra många dagar om de förvaras kallt. Jag frös in några; perfekt att ha fram under dagen om man vet att man te.x ska träna!

2011-02-09 @ 18:59:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0