En dag i stormen...

Efter skolan skulle jag som sagt bege mig mot malmö för ett litet möte på en resebyrå. Magen kurrade en väldans innan jag hann gå på bussen, så jag gick raka vägen mot bästa matställe med ordentlig sittplats. Komiskt nog var detta Jensens Boefhus, haha jag börja att bli stammis. Lite underligt var det att sitta själv på en restaurang, men jag hann pricka av en massa planering och saker som behöver göras. Sedan gick jag in om en inredningsbutik och några få klädbutiker som låg på vägen till resebyrån.

Hörrni, jag tror jag har gått och blivit shoppingberoende. Åh, så himla mycket fint det finns som jag vill ha och det bästa av allt är när det är massa rea :) Hittade en mörkgrå kavaj & svarta kostymbyxor och ett sött litet läderarmband. Hujjeda mig, nu kommer min gamla klädstil sakta men säkert tillbaks. Jag är en sådan typisk "tant-tjej". Jag älskar enkelt, men välklätt. Och kontot älskar att jag betalade 317kr istället för 1897kr. Bra deal!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh gud vad stolt jag blir över dig som gick & åt själv. På riktigt alltså. Det där är ngt jag har såå svårt för själv, jag tycker jämt synd om alla människor jag ser sitta ensamma.. haha.

Men vad spännande med en resebyrå.. bokades det ngt kanske?

Jag hoppas verkligen att du lyckas stå på ett par inlines igen en dag Camme..

Nu ska jag snart iväg på studiebesök.. inte igår man var på det :)

2011-02-17 @ 09:09:21
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0