Det snurrar i min skalle...

Oj, vilken intensiv fredag. Känns märkligt att det är helg redan. Veckorna rusar förbi så snabbt att man knappt hinner med.  Idag har jag hunnit med plugg, ett antal koppar kaffe, ringt en massa samtal, fixat med olika kontrakt inför flytten. Jösses, snacka om beslutsångest när man ska sitta och välja elbolag, fast pris eller rörligt? Bredband - mobilt eller trådlöst? Det snurrar i min skalle haha. Det var i varje fall skönt att få det fixat och avrunda fredagen med god mat, lite rött vin och bästa sällskapet.

Nu borde jag gått och lagt mig sedan länge, men jag insåg nyss att det är drygt en vecka kvar tills flytten. Under en och samma vecka har jag tenta, studieanalys, enskilt projekt, korrekturläsning, kamratgranskning. Och sa jag flytta? Då ska det packas, städas, grejjas. Hoppas att jag får 50 h/dygn hela nästa vecka, så att jag kan klämma in lite träning. Min kropp skriker efter adrenalin & endorfin som är icke stressrelaterat!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som att du har fullt upp Camme, men jag hoppas att du lyckas njuta av helgen trots allt! :)

2011-02-19 @ 15:51:09
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0