The challenge...

Hej Hopp!

Har ni sett att jag har en ny kategori? Inte? Men då ska jag berätta lite om den. Jo, under påskhelgen hade jag en väldans trevlig kväll med systrarna Olsson. Efter midnatt någon gång fortsatte jag & Storasyster Diana, medan lillasyster Helen var trött och hade brännafrossa. Vi kom då in på träning, skador, bmi, killar och annat trevligt. Hon avslöjade då att de två och en kompis Patrik hade antagit en utmaning. Att den som går ner minst i vikt procentenligt sett fram tills Dianas korsbandsoperation är i september får bjuda resterande på en hejdundrande middag. Den där utmaningen var jag inte sen med att hoppa på.

Så nu är jag på. Vi ska snart bestämma en definitiv invägningsdag för oss 4. Jag ska faktiskt försöka att dokumentera så gott det går. Allt från bilder, historier till invägningar, mätningar och annat. Om jag ska vara ärlig tror jag att jag är den som är mest taggad och kommer gå nuts.

Följer ni med mig genom hela resan? Detta är ett perfekt sista delmål. För mitt absoluta slutgiltiga mål vill jag ha nått innan jul 2011. Då har jag hållt på i ganska exakt 1 år med småpauser pga sjukdom och skador. Hejja på mig!


Kommentarer
Postat av: emma heyman

Jag hejar på dig min fina vän!

2011-05-03 @ 16:58:49
Postat av: Pauline

Va roligt med en utmaning =) Lycka till!

2011-05-07 @ 14:26:01
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0