bisolven - räddaren i nöden

Denna veckan har verkligen inte riktigt varit min vecka. Jag har liksom varit lite ur balans. Otrolig tung i huvudet, 100 olika sjukhusbesök, diverse tråkigheter i livet, jobbig pollen och så en förkylning på detta. Men jag tackarrr. Först trodde jag att jag fick ont i halsen pga gastroskopin, sedan började en hosta och sådär seg som man blir. Igår kunde jag knappt svälja så ont ja hade, men huskurer är verkligen toppen. Massa vitlök, lättsmält mat, te, honung, citrusfrukt osv. Men inatt, ohej va jag va lycklig över att ha bisolven brus hemma. löste upp en tablett i kokhett vatten och imorse kändes det mycket bättre. Det löser opp segt slem och man har lättare att hosta upp. What a relief. det blir liksom jobbigt att andas för en astmatiker som mig, det sitter å trycker i bröstet liksom. Nu ska jag vila bort denna tråkiga förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0