Sprallig i kroppen...

Det känns som världen är emot mig ofta. Jag har tränat så länge jag kan minnas. Allt från gymnastik & rytmik till handboll och styrketräning. För drygt ett år sedan frågade några killar jag känner, om jag ville hjälpa till att starta upp ett damlag till föreningen Botulfplatsens BK. Visst kunde jag det. Jag var dock väldigt osäker på om jag skulle vilja spela igen. I somras spelade jag massa beachhandboll och var med och tog hem guldet i b-slutspel. Många hårda tag och slag fick man då man mötte stora bamsiga killar. Det blev liksom suget till att börja lira igen. Nu i höst drog vi igång och jag hade börjat löpträna för att få upp flåset. Då är det olycksfågeln Camme i farten igen. Jag drog sönder axeln. 3 månaders rehab och eventuell operation väntar. Jag får inte riktigt springa eller göra saker som innebär armar i fart då risken finns att axeln kan åka ur led igen eller låsa sig. Gör jäkligt ont för övrigt. Men jag e så sprallig annars. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen trots att jag kör mina träningspass som jag får av sjukgymnasten, rockringar lite och går massa massa promenader. Kan meddela att det tar mer tid än att svettas en timma på gymmet. Eftersom jag inte får ta ut mig så mycket som jag skulle vilja och energinivån är bra mycket lägre innebär att jag går lite på sparlåga hela tiden. Jag äter knappt ett ordentligt mål om dagen. och äter jättedåligt. kroppen har blivit slapp och humöret är inte på tipp topp. Jag blir rastlös å seg så har börjat se en massa filmer och serier och fastnar. För jag kan inte jobba på mitt helgjobb på grund av en skadad axel. SUCK!
 
Tips någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0