Everything's gonna be alright...

Helt otroligt vilket sommarväder vi har haft. Underbart! Hörrni, va inte oroliga över mig. Det kommer lösa sig, på ett eller annat sätt. Detta är som sagt mitt andrum, när jag inte har någonstans att ta vägen. Jag har bestämt mig för att inte gräma och stressa upp mig. Vad som sker, det sker. Blir det mardrömsscenariot så får det väl bli så då. Men nu ber jag allt i världen och hoppas att det ska vara positivare än så! Jag tror nämligen inte att mitt hjärta och själ kommer att orka med annars. Jag blev dock förvånad över hur vissa människor överraskar något otroligt positivt. Du ger mig hopp...

Annars då? Jag har varit totalt slut i kroppen. Den där tunga betongklumpen är så gott som borta, men det krävdes en hel del. Jag är öm i kroppen efter gårdagens explosiva träning. Och nu bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och faktiskt plugga. Går bra än så länge. Snart är det lggdags å en intensiv helg väntar. Jobb - Plugg - Födelsedagsfirande.

God natt bästaste läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0