Here I go...

Sådär ja! Nu var denna måndagen avklarad. Jag har hunnit med att plugga, fixa lite viktigt pappersarbete samt träna. Och äta såklart. Det blev tyvärr ingen bodycombat ikväll, fullbokat. Så jag satt å pluggade och tog en omväg och promenerade ned till gymmet. Blev fokus på lår och mage idag.
Det känns helt underbart att kunna träna igen. Kroppen ställer om sig så himla lätt. Under min ofrivilliga "pausperiod" så blev jag himla lätt sugen på sötsaker och andra onyttigheter. Även om jag genrellt är hyffsad nyttig, så kändes det dökonstigt att småäta och stoppa i sig gottis. Så nu har jag bestämt mig att jag ska föröska ha en sockerfri vecka. Förutom på helgerna, då får jag lov att dricka saft eller äta popcorn. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0