Höstrmörker...

Jo, det var rätt länge sen jag uppdaterade här. Har varit en hel del att göra och datorn har liksom inte varit min prioritering. Igår var det årets längsta dag. Det blev aldrig riktigt sådär beckmörkt. Ikväll är det lite annorlunda. Regnet vräker ner. Droppar smattrar på rutan. Här sitter jag och myser med lite god ost, kex, päron & rosé. Tända ljus och bara njuter av tillvaron. Herr Nils håller mig sällskap. Stackars min roomie som är på väg hem från en konferens.

Jag måste medge att jag har varit ganska så onyttig senaste veckan. Och det känns. Jag håller dock kvar vid mitt motto. Om jag vill och är sugen på lite ost nu, så tar jag det. Konsekvenserna är mina!

Nu är det en hel del festligheter som står i. Om jag inte hinner uppdatera dessförinnan så önskar jag er alla en riktigt trevlig midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0