25 hours to go...

Hello lovers!
Har ni saknat mig senaste veckan? Jag har varit off, jag vet. Det är så mycket som ska bli gjort innan avresa. Jag kan knappt tro att om drygt ett dygn sitter jag på ett tåg som ska ta mig till ett stort äventyr. Igår spenderade jag dagen med att tvätta alla kläder. Sedan fick jag finbesök av Hanna & J.O. Min kära roomie hade ordnat italienska specialiteter som vi alla fyra njöt av. Inatt började jag att packa. Jag visste inte riktigt vart jag skulle börja. Man behöver långärmade kläder när vi åker ut på landsbygden för en dag för att se där pappa föddes och bodde första åren i sitt liv. Man behöver outfits till stranden. Lite klänningar & klackar till kvällarna när vi sitter på en restaurang. Kanske någon trevlig outfit om vi skulle få för oss att sätta oss på en pub eller dansa loss. Sköna skor att gå i. Osv osv.. Jag som är så grym & känd för mina packningsskills är helt plötsligt helt lost. Jag tror jag lämnar det åt sidan & gör mig i ordning inför en myskväll med bästa killkussarna & syskonen Carlén i malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0