Veckans träningsschema...

Åhh, jag såg nyss att det är en massa nya klasser som börjar på gymmet. Eftersom mitt kort funkar på alla anläggningar brukar jag köra lite i Lund och lite i Malmö.

Så här ser planeringen ut för veckan, får se hur mycket jag hinner och orkar :)

Måndag: Core & Bodycombat®, Malmö

Tisdag: Bodypump®, Malmö

Onsdag: Latino Jam, Lund

Torsdag: Box, Malmö

Fredag: Bodycombat®, Lund

Lördag: Vila

Söndag: Handboll & Basket, Lund

Synd att man inte hade mer ork och tid. Jag vill ju testa på spinning, hinna med ett Indoor walk förbrännings pass och gärna få in lite vanlig styrketräning. Så mycket roligt, så lite tid :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ah jo jag förstår hur du menar, men trist att inte kunna gå p g a att inte annan vill gå med. Det ligger nämligen på Måndagar mellan 19:30-21:00 & det är inte så många som är sugna på att gå då. Men jag ska nog ta mod till mig & gå dit sj en dag :)

Ser att du ska köra Core, det ska jag med, har varit på det en gång innan & vad jag minns så tyckte jag att det var bra då.

Imorron kör jag Ki-balans, känns så skoj att vara igång.. samt att ha en Camme man kan tjata om det med :)

2011-01-17 @ 20:59:34
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0