Nytt i träningsgarderoben...

Blir ett litet snabbt inlägg här innan jag ska sticka iväg och träna lite. Direkt efter blir det snabbt upp till Helsingkrona där vi ska sitta ett gäng och hejja fram Svenska landslaget. Ska bli superkul faktiskt :)


Iaf, jag hittade inte mina favvostrumpor (tunna Nike löparstrumpor som är ankelhöga), då de endast säljs under sommarhalvåret. Hittade andra som säljaren rekommenderade. Det är Nike dri-fit, så ska nog bli perfa. Sedan hittade jag en himla söt träningsväska i perfekt storlek. Den kostade bara 99 kr, fick typ 200 kr i rabatt för att det var den sista. wihoo :)



Strumpor: Nike Fit Dry. 3 par för 149 Kr
Träningsväska Soc 99 kr. Den har ett sidofak med en liten miniventil, bra att sticka in skorna :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ajdå! Det är tvärtom för mig; jag äter hur mycket som helst när jag tränar! Svårt att balansera hur mkt man ska äta ibland tycker jag..!

2011-01-28 @ 15:51:09
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0