Ny termin...


Idag börjar en ny termin för de flesta, dock befinner sig en stor del på diverse skidresor. Det råder ju studentveckor i skidbackarna denna och nästa vecka. Jag börjar min termin på onsdag, kör lite hemmaplugg idag. Så sjukt härligt schema denna läsperiod. Jag kommer i princip vara "ledig från skolan" 2 dagar/vecka. Det väl säga ej schemalagd, men då kan jag sitta med eget plugg och det kommer vara grymt mycket. För av någon konstig anledning går nästan alla mina kurser måndagar och onsdagar. Allt är så sjukt pressat och jag kommer få sålla bort alla övningstllfällen och gå på föreläsningar istället. Övningstillfällena får jag ta igen på min lediga tid!

Nä, men detta kommer bli sjukt bra. Jag är taggad :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ah jag hoppas att det blir mindre flummigt sen :). Nu har jag iaf nyss klickt hem 2 böcker, hoppas att dom kommer snart så att jag kan sätta igång.

Men vad härligt Camme, går du på det sj då eller? För mina kompisar sa att man typ "måste gå med ngn man känner" på det. But why? Jag vill ju gå men ingen annan vill!

2011-01-17 @ 13:14:07
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: sofia hassan

du har så rätt i! fast man måste försöka. Det finns ett ordspråk som går ungefär, du måste först älska dig själv för att älska andra. eller nått med den stilen. Och jag håller med!

2011-01-17 @ 14:06:36
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0