Dubbelt träningspass...

Igår så tänkte jag egentligen testa på Latino Jam, som är en dansklass inspirerad av latinamerikanska moves. Istället hoppade jag på min träningskompis Josses tåg och körde Latino explosion. Jag var lite småskeptisk först, eftersom  jag testade på Afropowerdance precis innan jul och det var inte alls min grej. Men i mitten av passet kunde jag faktiskt tycka att det var rätt så roligt. Så jag kommer helt klart testa på det någon gång igen.

Direkt efter Latino explosion så var det på ett nytt Bodycombat® pass. Vi var endast tjejer och bra många färre än i måndags. Helt underbart. Jag svettades som aldrig förr och hade hur kul som helst. Jag kände dock fortfarande av träningsvärken i magen sedan måndagens träning, så jag orkade inte riktigt hela magstyrkan som avslutar BC-passet innan stretching. Mitt mål är att om två veckors tid så ska jag orka göra hela plankan, för det är den som jag tycker är jobbigast. Jag är en bra bit på vägen det är ungefär de sista 30-40 sek som jag inte orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0