Spaghettiben...

Det kändes så nu på morgonen när jag skulle stiga upp. Tränade på gymmet igår med Josse. Dryga timmen hann vi med. Lagom start för mig efter en långdragen förkylningsperiod. Jag körde på ben & rumpa. Och så hittade jag en av mina absoluta favoritmaskiner. Man sitter i en ställning och pressar iväg sig med fötterna mot en platta. HImla bra träning för rumpa och lår.

Uppvärmning: snabb gång 6 km/h i 8% lutning 10 min på löpbandet

Cross: 20 min, började på level 10 första 5 min. Höjde en level i taget varannan minut. sista fem minuterna höjde jag till level 17 och kämpade som en dåre.

Innerlår:
50 kg 15*5

Lår/rumpa: 50 kg 15*5

triceps: hantel 7 kg 15*5

Avslut: löpbandet. Började med lätt löpning i 7.5 km/h i 2 min. Ökade till 10,5 km/h i 5 min. Sen var träningstiden ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0