it's all about the hair...

Vilken härlig helg det har varit. Varje morgon har jag vaknat till solens värmande strålar. Nästan så att man blivit bortskämd med det underbara vintervädret. Det har varit en fullspäckad helg med mycket fest och jag har haft så himla roligt. Igår, så kände jag mig himla snygg dessutom och vilka fina tjejer jag har till vänner då som skämmer bort mig med fina komplimanger. Hoppas att ni har haft en lika fin helg. Jag tänkte för en gångs skull lägga in en bild på mig. Kände mig så fin i håret igår och var förstås tvungen att ta en egobild.

Hemligheten bakom mitt snygga hår är:
*klipp inte dig på ett halvår
*använd bra hårprodukter, som shampoo & balsam och gärna hårinpackning 1-2 ggr/vecka
*Vira in nytvättat hår i en turban och låt det torka ett tag.
*kamma ut håret och spraya in lockspray och gärna någon mousse som formar.
*sätt upp håret till en knut - lockbildande.
*föna håret med huvudet mot marken, först med knuten kvar och sen med utsläpp hår.
*smeta in lite glansolja och vänd huvudet nedåt och spraya in så mycket hårspray du bara kan.
*lägg en fin bena. Lite mer hårspray för stabilitet.
*dra över håret till ena axeln. spraya lite till
*tadaa... klart :)


Visst har jag fått himla långt hår och checka in vilka tjusiga lockar jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0