come on and hit it...

Hej hej!
Google Chrome & Blogg.se är inte så bra vänner, därav den dåliga uppdateringen. Nu har jag en explorer som lever sitt egna liv. Suck alltså.

Nånå... tänkte berätta att min rumpa och baklår känns som sega köttstycken, eller något sånt :) Tränade Box igår, Josse parade ihop sig med vår tredje träningskamrat Stina och jag blev ihopparad med en annan tjej. Det var en ny instruktör, Patrik,  han körde på så hårt att några stycken lämnade salen för att de var totalt slut efter en halvtimme. Och två killar var helt slut efter övningarna att de fick säga till att det var byte. Jag är glad att min sparringkollega inte var lika uthållig som jag, för då hade jag antagligen svimmat av trötthet. Det var inte lika mycket adrenalin, utan Patrik körde nog mer som om det vore en vanlig boxningsträning. Kul var det, sjukt jobbigt. Och det känns rejält i armar och ben och rumpa :)


Kommentarer
Postat av: Karin Vedlund

Vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en trevlig helg =)

2011-02-23 @ 17:30:23
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0