Veckans träning...

Vilken underbar påskvecka vi har haft. Sol varje dag. Nästan sommar. Jag gillar! Så därför har det blivit betydligt mer av det goda och inte träning inomhus. Men flera långa promenader i solen. Det är en hel del att stå i denna veckan, så jag ska försöka med så många pass det bara går...

 

Måndag: Styrketräning med K.P

 

Tisdag: Beachhandboll alt Box

 

Onsdag: Powerwalk alt Combat

 

Torsdag: lätt jogging/powerwalk

 

Fredag: Vila

 

Lördag: Gå runt i parken och dansa tills morgonen gryr

 

Söndag: Promenad

 

Jag hoppas på att jag lyckas gå ned 500 gram. Jag gick nämligen upp 400 gram den senaste veckan. Få verkligen ge järnet mån-tors.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0