Fotbollsfredag...

Jag har varit en trötter idag. Som vanligt. Dock har det inte känts lika jobbigt som tidigare i veckan. Kanske beror på att jag äter mindre mål, men oftare? Kanske beror på att jag tränat två dagar i rad och inte är sådär illamående och mätt som jag brukar om dagarna? Igår var jag superhungrig när jag kom hem från gymmet, trots att jag egentligen inte tränar särskilt hårt.

I alla fall. Imorrn ska jag träffa mina fina finanspojkar och åka till kristianstad för att hälsa på Lillegurra. Så ikväll sitter jag hemma med mysig middag framför laptopen och ska se VM-kvalet mellan Irland och Sverige. Den spelas på friends arena i Stockholm. Jag var på invigningsmatchen i november. Ni minns väl Zlatans omtalade bicycleta? Den såg jag live. Jag och min brorsdotter hade vunnit biljetter. Det var riktigt häftigt i en fullsatt arena.



 Oj, blev lite stor bild. Miniburgare med hemmalagade pommes & bea. Mitt "rödtjut" för kvällen består av lingondricka. Lyx! Hoppas det går ner :) Min nya grej är att servera maten i små skålar eller asietter. Då känns det som mer mat än att man knappt fyller en mattallrik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0