Veckans tummisar vecka 13...

Nu glömde jag helt bort vekans tummisar igår. Sorry! Under föregående veccka så hade jag en väldigt öm hälsena och fotled. En gammal skada som rivits upp. Jag gick ut helt för hårt efter min sjukdomsperiod. Som vanigt nästan. Vill för mycket helt enkelt, utan att kroppen riktigt hänger med.


- Eftersom jag hade fruktansvärt ont  början av veckan så har jag kört en hel del rehab och hemmaövningar. Samt aktiverat mig så gott jag kunnat genom att gå långa promenader. Strosat runt i Lund och upptäkt nya delar och smultronställen. Igår t.ex gick jag en omgång på nästan 3 timmar och sedan en kvällspromenad på dryga halvtimmen istället för att ta buss. Sparar pengar och får en hel dos av vardagsmotion.



- Den onda vänsterfoten. Med den så gick det inte alls bra med träning och kosten gick inte som jag hade  tänkt mig alls. Knopp och kropp stod helt still. Ny veka nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0