Fullspäckad helg...

Sitter här på jobbet i bokhandeln på skolan. Har kommit in sådär en 5 kunder. Varje gång jag tänkt sitta å plugga så blir man liksom lite avbruten. Helst hade jag velat ha kunder hela tiden. Men det är rätt soft jobb. Hursomhelst, efter jobb ska jag åka raka vägen opp till Göteborg. Ska jobba imorrn. Men ikväll väntar middag med min kusin och sen ska vi möta opp mina fina finanstjejer å deras lilla crew uppe i Götet. Som vanligt går jag å min vän Andreas om varann. Han åker ner när jag åker opp.

Det blir en fullspäckad helg. Har fått tacka nej till diverse inviter, men så är det. Jag prioriterar vänner före. Dessutom var det himla länge sedan vi sågs alla fr killkompisgänget från gymnasietiden, deras tjejer osv. Ska bli trevligt. Och på söndag blir det nog fika och handboll med Andreas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0