En upptäckt...

Oj, idag är jag faktiskt lite trött. En en powernap och en träningskväll senare är jag på banan igen. Långhelgen är efterlängtad och fylld med massa skoj.

I veckan var jag hos min sjukgymnast. Oj, va jag kämpar med min axelträning och hon peppar mig så mycket. Jag har nog aldrig stött på en sådan duktig sjukgymnast någonsin. Under ens rehab s stöter man på oika svårigheter, jag hade fruktnsvärt svårt för att göra golvövningar liknande kissande hunden och armhävning för min axel är på tok för svag ännu. Så hon kommer på saker som avlastar en del av kroppsvikten samtidigt som man tränar andra delar av kroppen. Jättekul, men svårt.
Numer har vi lagt på ytterliggare en växel. Vikter har ökats, likaså reps. Och idag när jag stod i gymmet så syntes min axelmuskel. Den börja ta form efter 8 långa månader. Min vän Charlie tycker dock att jag fortfarande ser ut som en gladiator. Jag tar det som positivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0