Alltid samma visa...

Nu mår jag ganska så bra. Inte dödstrött, men fortfarande trött. Inte jobbig kramp i magen, men fortfarande så ont att jag inte kan ignorera den. Inte massa wc-besök som byter av varann, men istället en stress över att kunna hinna lämna prover till sjukhuset. Är det kanske för att jag knappt ätit något på flera dygn? Att det är nästan ett dygn sedan sista måltiden slank ned? Så går jag och tänker på att igår, ja igår minsann, så hade de fel. Hittat att det inte var en normal sörja. Ok sorry, detta är riktigt äckligt. Men jag måste bara få ur mig detta ur systemet så jag inte analyserar sönder mig själv. För jag går och tänker på om jag ätit något fel? Slarvat kanske? Är det något jag inte tål kanske? Snart är det dags för mig att ta nya blodprover. Hej knarkararmar. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0