Best thing i never had...

Mitt-i-natten-tankar spökar. Det var länge sedan de var och hälsade på. Skönt det, för de har inte varit ett dugg saknade. Senaste månaderna har varit tuffa. Många tankar cirkulerar i huvudet. Livsglädjen har bara runnit ur mig. Jag känner mig grå och trist. Senaste veckorna har varit positiva samtidigt som det varit fruktansvärt påfrestande. Skolan har aldrig varit roligare. Det var säkert 10 år sedan jag inte behövde stressa mellan jobb, träning, aktiviteter och skola. Men axelskadan jag ådrog mig i början på hösten sitter kvar. Jag har ont varenda natt. I år såg jag så fram emot julen, som nu känns tråkigt å ensamt. Hade en liten glimt om hoppet, jag aldrig trodde att jag någonsin skulle tro på igen. Så kom den där käftsmällen. Allt bara trillar isär. Om några timmar väntar ett avgörande besök hos ortopeden. Jag hoppas innerligt han kommer med goda resultat.
 
babbel mitt i natten. Har haft en väldans mysig dag i alla fall. Finbesök av systerdöttrar och deras vän. Ätit god middag och myst med finaste lilla John. Julstökat, busat och spelat spel. Nu sussar det 4 tjejer i mitt lilla rum. Söta J sover över borta för första gången. Och Flisan och J har nog hittat varann lite. Kul! 
 
Nu ska jag försöka sova. om några timmar ska jag opp och fixa en lyxig frullis åt tjejerna. Sedan bär det av mot domkyrkan och skolavvslutning för J. 

Kommentarer
Postat av: evelina

Fin blogg:)

Svar: tack tack...
[email protected]

2013-01-13 @ 20:44:50
URL: http://nattstad.se/eveeliinaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0