Luften smakar som en jordgubbspaj...

Åh härliga sommar! Det är galet va lite sol & fina vänner gör gott för själen. Jag njuter av verenda liten stund. Ni gör mig till den jag är och alldeles hel oh fulländad. Om exakt en vecka sitter jag på kastrup i väntan på att få boarda och har antagligen 1000 fjärilar i magen. Jag ska flyga till andra sidan jordklotet och upptäcka mina rötter. Jag ska bada i turkosblått vatten och dricka färsk kokos under en stekhet sol. Jag ska strosa runt på vita sandstränder och njuta av underbara middagar. Jag ska våga testa på skönhetsbehandlingar, så som pedikyr & manikyr. Det ska shoppas och jag ska få träffa människor jag endast hört talats om. Det är ofattbart hur pirrig jag är och hur spännande denna resa ska bli. Jag kommer som vanligt stresspacka och säkert ligga vaken hela natten. Jag har shoppat en helt ny garderob, så jag i princip inte ägde ett enda sommarplagg. Jag har inte riktigt fulländat mitt stora delmål, men jag är väldigt nära. Men det gör inget, jag tycker om mig själv ändå och är stolt över det jag åstadkommit hittills. Efter nästan ett dygn med sötaste Miss Carlén & Yasse så sitter jag nu på biblioteket i Malmö och ska plugga innan det blir dags för after work med finaste ABC-tjejerna. Mysigt! Hoppas vädret håller i sig så en liten strandpromenix kan göras innan solen går ned.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0