Slappetisdag...

Jag kände mig sjukt konstig idag. Trött och seg så det har inte blivit någon styrka idag. Istället ska jag köra mitt hemmaträningspass ikväll innan läggdags. Det har kommit efterfrågan om bilder. Jag vet, jag är rätt kass på att lägga opp bilder. Det beror ju på att jag inte har någon kamera. Men ni får ett smakprov på min goda lunch jag slängde ihop idag. Smakade betydligt bättre än vad det låter och ser ut kan jag lova ;)


Varmrökt lax med spenatsallad och mathavre och lite romsås. Det fanns inte så roliga grönsaker i disken igår kväll så jag tog lite fryst spenat och värmde, sedan blandade jag detta med lite lök, färsk champinjon och avocado. Sååå gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0