Överraskningsmiddag #2

Hej hej i ottan. Hoppas att allt är toppen med er? Med mig är det bara bra, vaknade utvilad av mig själv strax innan 7, trots att jag la mig närmre 2 inatt. Knasigt det där.

Igår kväll så var jag på min andra överraskningsmiddag för veckan. Sötaste Hanna hade fyllt år under föregående helg och med detta tyckte Denise att vi skulle överraska Hanna med middag på deras favvorestaurang - Mikaí i Lund. Jag hade köpt med mig världens sötaste lilla blomma och en choklad följt av ett litet sött kort. Hennes riktiga gåva blir nämligen en Bubbelbrunch som jag bjuder på så fort jag har installerat mig i min nya lägenhet i mars.


Så här överraskad var födelsedagstjejen

Bild: Jag med min X10 mini.


Kommentarer
Postat av: sofia hassan

Tack så mycket, det värmer något enormt :D

Gör det, ett mycket bra val. Se till att du sätter dig själv först och allt annat bakom dig. Tänk på att DU ska må bra först! :)

2011-01-15 @ 10:19:25
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fint med en överraskningsmiddag, kan tänka mig att hon blev glad.

Tack Camme, kände bara att jag var tvungen att få ur mig lite.

Såg nu när jag var på Friskis att det "bara" är box dom har nu, men jag tror minsann att jag ska ta & prova det en dag.. slå ut mina aggressioner kanske ;)

Ohyes vi kommer va såå snygga i sommar så det finns inte! ;)

2011-01-15 @ 15:12:06
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0