Nu kör vi!

Shit vilken underbar känsla det var att stiga innanför dörrarna på gymmet. Dock blev det ingen bodypump, utan ett riktigt "lyfta skrot" pass istället. Kände mig lite ur form och seg idag, kanske beror på den långdragna förkylningen? Jag körde i alla fall på lagom hårt. Svetten rann vid ett flertal tillfällen och armar och ben kändes lagom darriga och trötta efter träningen.

Jag är sån tävlingsmänniska. Stackars söta Josse som måste stå ut med mig som kämpar värsta för att hinna ikapp henne på både distans och kaloriförbränning på cykeln. Galen är hon den där Camme allt, visst Josse? Nä, men när jag väl bestämt mig för något så kör jag på. Och jag har ju bestämt mig för att bli mer vältränad och återta den där dödssnygga kroppen.

Förresten, minns ni förra inlägget? Ikväll när jag loggade in såg jag att jag hade fått ett mail. Snacka om att jag var pirrig. Antingen så innebar det ett blankt nej, eller att Berg tyckte att någon annan kanske skulle passa bättre. Eller så kunde det även innebära att han blir min coach i tre veckor. Ja, men så klart han blir. Nu är jag supertaggad. NU KÖR VI JÄRNET :)

Imorrn hoppas jag på att hinna med ett träningspass. Nu är det dags att nanna kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0